فرماندار دره شهر گفت:

نشست فعالان سیاسی،اجتماعی،فرهنگی با محمدنژاد فرماندار دره شهر

نشست فعالان سیاسی،اجتماعی،فرهنگی با محمدنژاد فرماندار دره شهر

نشست هم اندیشی صمیمی ،معتمدین و متنفذین و فعالین سیاسی با فرماندار دره شهر  

به گزارش روابط عمومی فرمانداری دره شهر نشست هم اندیشی صمیمی جمعی از معتمدین،متنفذین، فعالین سیاسی و اجتماعی با حضور محمدنژاد فرماندار دره شهر در محل فرمانداری برگزار شد. 

 محمدنژاد نماینده عالی دولت در دره شهر ضمن تشریح سیاستهای کلی نظام جمهوری اسلامی و دولت محترم تدبیر و امید در شهرستان و بیان دستورالعمل های دولت و نیز مسائل مرتبط با خسارات سیل و خدمات ارائه شده به خسارت دیدگان و عملکرد ستاد بحران استان و شهرستان در جریان سیل اخیر، مطالبی را نیز در باب مسائل سیاسی،اجتماعی و فرهنگی شهرستان بیان نمودند. 

فرماندار شهرستان افزود : همکاری همه فعالین سیاسی،اجتماعی و فرهنگی با یکدیگر و پرهیز از تخریب ، باعث رشد شهرستان خواهد شد. مردم همواره نسبت به انقلاب و ارزشهای آن متعهد بوده اند و به رغم وجود اختلاف سلیقه ها ، این منطقه همواره شاهد وحدت مثال زدنی بوده است. وی با اشاره به اینکه دغدغه فعالان سیاسی و اجتماعی نیز حل مشکلات مردم است ، اظهار داشت: از این افراد هم انتظار کمک و همفکری داریم و هرکسی که برنامه ای دارد ارایه دهد استقبال می کنیم. 

در این نشست، فعالان سیاسی،اجتماعی ضمن ارائه مطالبی درخصوص موانع و مشکلات موجود در راه توسعه شهرستان دره شهر ، با تاکید بر همدلی و وحدت همه گروه های سیاسی ، راهکارهای خود را در توسعه فعالیت های سیاسی،اجتماعی،فرهنگی و نحوه مشارکت در توسعه و پیشرفت شهرستان را ارائه کردند. در پایان مدعوین حاضر در جلسه از عملکرد فرماندار و برگزاری اینگونه نشست ها که برای اولین بار درسطح شهرستان برگزار گردیده است اظهار رضایت و خرسندی نمودند.

تگ های مهم
تصاویر پیوستی
ثبت نظرات

آخرین نظرات نمایش تمامی نظرات


تاکنون نظری ثبت نشده است