فرماندار دره شهر خبر داد

بازدید معاون وزیر صنعت معدن تجارت از کارخانه استیل کرد دره شهر

بازدید معاون وزیر صنعت معدن تجارت از کارخانه استیل کرد دره شهر

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان دره شهر

معاون وزیر صمت: ایلام‌مجموعه خوبی در بحث اقتصاد مقاومتی و مقابله با تحریمها است/استیل کرد نیاز لاستیک سازان کشور را بصورت کامل تامین میکند فرشاد مقیمی معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت در حاشیه بازدید از کارخانه استیل کرد دره شهر در گفتگو با خبرنگار سیمره خبر گفت: سفر به ایلام در راستای بررسی و شناسایی مشکلات و موانع تولید در این استان انجام گرفته است.

وی اظهار کرد: خوشبختانه با تلاشهای انجام گرفته، ظرفیت و مجموعه خوبی در بحث اقتصاد مقاومتی و مقابله با تحریمها در این استان شاهد هستیم. مقیمی با اشاره به کارخانه استیل کرد دره شهر گفت: این کارخانه تولیدی یکی از این مجموعه ها است که میتواند کشور را از ورود این محصول مهم صنعت لاستیک سازی بی نیاز کند.

وی تصریح کرد: کارخانه استیل کرد با ظرفیت تولید ۱۰ هزارتن نیاز کل کارخانه های لاستیک سازی کشور را تامین میکند. معاون وزیر صمت افزود: در بحث اشتغالزایی نیز تا کنون ۱۵۰ نفر مشغول بکار شده اند که با بهره برداری کامل از این تولیدی میزان اشتعال دوبرابر خواهد شد وی همچنین با اشاره به تامین سرمایه برای افزایش تولید این کارخانه ، یادآور شد: در خصوص قیمت نیز با تمهیدات دولت، وزیر صمت و لاستیک سازان صرفه جویی خوبی انجام گرفته که این خود یکی از شاخصه های مهم اقتصاد مقاومتی است. مقیمی تصریح کرد: مهمترین مشکل این کارخانه با توجه به تحریمها بحث واردات بخشی از مواد اولیه ان از خارح کشور است که در تلاشیم این مشکل را نیز مرتفع کنیم. معاون وزیر صمت خاطرنشان کرد: در تلاشیم با افزایش ظرفیت تولیدی مناسب برای کنترل و در دست گرفتن بازار منطقه در بحث مواد اولیه و تولید صد درصد خودکفا شویم.

تگ های مهم
تصاویر پیوستی
ثبت نظرات

آخرین نظرات نمایش تمامی نظرات


تاکنون نظری ثبت نشده است