فرماندار دره شهر خبر داد

معروف بسطامی سرپرست معاونت توسعه مدیریت و منابع استانداری در دره شهر

معروف بسطامی سرپرست معاونت توسعه مدیریت و منابع استانداری در دره شهر

معروف بسطامی سرپرست معاونت توسعه مدیریت و منابع استانداری ایلام در شهرستان دره شهر: ✅ 229 پروژه با اعتبار 4 هزار میلیارد تومان در هفته دولت در استان ایلام کلنگ زنی و افتتاح خواهد می شود سرپرست معاونت توسعه مدیریت و منابع استانداری ایلام درسفر به شهرستان دره شهر از افتتاح و کلنک زنی 229 پروژه با اعتبار 4 هزار میلیارد تومان در هفته دولت در استان ایلام خبر داد . 

 معروف بسطامی در سومین روز از هفته دولت در مراسم تجلیل از کارمندان نمونه ادارات شهرستان دره شهر در مسجد حضرت فاطمه زهرا (س) گفت: برنامه های هفته ی دولت متفاوت تر از سال های گذشته است که حضور مسئولین ارشد در شهرستان ها از جمله این برنامه هاست و در تقسیم کاری که صورت گرفته حضور استاندار و معاونین ایشان در شهرستانها برنامه ریزی شده است.  

وی افزود: در سفر امیری معاون پارلمانی رئیس جمهور 229 پروژه با اعتبار بیش از 4 هزار میلیارد تومان به صورت نمادین در مرکز استان در جشنواره ی شهید رجایی رونمایی خواهند شد‌. این مقام مسئوول خاطر نشان کرد: پروژه های تأثیرگذار استان در سفر ریاست جمهوری افتتاح و کلنگ زنی می شود که بیش از 15 هزار میلیارد تومان اعتبار در استان هزینه خواهد شد .  

وی با تأکید بر این که با سفر رییس جمهور در استان و شهرستان ها تحول عظیمی اتفاق می افتد خاطر نشان کرد: بیان خدمات و اقدامات دولت برای مردم از وظایف همه ی ماست و هفته ی دولت فرصت بسیار مغتنمی است که مسئولین در جمع مردم حضور یابند و خدمات ارائه شده را بیان کنند .  وی با بیان اینکه باید یاد و خاطره ی شهدای گرانقدر خصوصا شهیدان دولت را گرامی بداریم ابراز داشت:26 هزار شهید کارمند و دو شهید بزرگوار شهید رجایی و باهنر و 3 هزار شهید استان ایلام و شهدای بزرگواری که این شهرستان تقدیم انقلاب کرده اند باعث شده اند که ما به این جایگاه در سطح کشور دست یابیم . 

 معاون استاندار با اشاره به این که الگوگیری عملکرد ما باید نشأت گرفته از رفتار شهدا باشد تصریح کرد: ما مفتخریم که شهید رجایی و باهنر به عنوان شهدای دولت اسوه و الگوی دولتمردان و مدیران هستند .  

وی ادامه داد: در جشنواره ی شهید رجایی که به معرفی کارمندان نمونه دولت می پردازد و ما با ارزیابی هایی که انجام می دهیم کارمند نمونه را معرفی و تجلیل کنیم .

 معروف بسطامی اضافه کرد: کارمند نمونه هدفش خدمت به مردم و تلاش و کوشش در راستای حل مشکلات مردم است و کارمندی است که بتواند به مردم خدمت کند و در جهت رفع نیازهای مردم قدم بردارد وی گفت: منابع انسانی سرمایه هر دستگاه و سازمانی است و هر سازمانی زمانی به بالندگی و پیشرفت و ارتقاء می رسد به واسطه ی نیروهای کارآمد ، متبحر ، خلاق ، متدین ، مردم دار بوده است

تگ های مهم
تصاویر پیوستی
ثبت نظرات

آخرین نظرات نمایش تمامی نظرات


تاکنون نظری ثبت نشده است