فرماندار دره شهر گفت:

جلسه ستاد تنظیم بازار دره شهر به ریاست محمدنژاد فرماندار دره شهر برگزار شد.

جلسه ستاد تنظیم بازار دره شهر به ریاست محمدنژاد فرماندار دره شهر برگزار شد.

جلسه ستاد تنظیم بازار شهرستان دره شهر برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی فرمانداری دره شهر؛

جلسه ستاد تنظیم بازار شهرستان، به ریاست محمدنژاد فرماندار محترم دره شهر و با دبیری هواسی رئیس اداره صنعت،معدن،تجارت و با حضور دیگر اعضاء مرتبط با کارگروه ستاد تنظیم بازار در محل فرمانداری شهرستان برگزار شد.

فرماندار دره شهر؛ با اشاره به اهمیت نقش بازار در تامین نیازهای اساسی مردم،رضایتمندی میان مردم و لزوم کیفیت بخشی عرضه و تقاضا را مهم ترین هدف ستاد تنظیم بازار دانست.

محمدنژاد در این جلسه، در خصوص نحوه اجرای طرح نظارتی بازگشایی مدارس، برگزاری گشت های مشترک با حضور بازرسان صمت ، تعزیرات حکومتی و اتاق اصناف شهرستان صورت گیرد و گشت مشترکی با حضور فرماندار، اداره صنعت ، تعزیرات حکومتی ، جهاد کشاورزی از دامداری های سطح شهرستان بعمل آمده و همچنین نظارت هر چه بیشتر بر توزیع نهادهای دامی ، توزیع شیر و قیمت گوشت دام سنگین با توجه به در پیش بودن ایام محرم و صفر در دستور کار قرار گیرد . همچنین با عنایت به تاکیدات فرماندار محترم و دادستان محترم شهرستان نسبت به گشت های مشترک جهت نظارت هر چه بیشتر بر داروخانه های سطح شهر در دستور کار دستگاه های مربوطه قرار گیرد .

در پایان هواسی رئیس اداره صمت شهرستان از همشهریان عزیز دره شهری خواست به منظور رعایت حقوق مصرف کنندگان به هنگام خرید از واحد صنفی و جهت خرید مطمئن از طریق اپلیکیشن ۱۲۴ و همچنین دریافت فاکتور اهتمام ورزند.

تگ های مهم
تصاویر پیوستی
ثبت نظرات

آخرین نظرات نمایش تمامی نظرات


تاکنون نظری ثبت نشده است