فرماندار دره شهر گفت:

جلسه سی فروردین ماه ۹۹ ستاد مبارزه با ویروس کرونا شهرستان دره شهر

جلسه سی فروردین ماه ۹۹ ستاد مبارزه با ویروس کرونا شهرستان دره شهر

جلسه ستاد مبارزه با ویروس کرونا شهرستان دره شهر به گزارش روابط عمومی فرمانداری دره شهر جلسه ستاد مبارزه با ویروس کرونا شهرستان به ریاست محمدنژاد فرماندار دره شهر و سایر اعضاء در محل فرمانداری برگزار شد.  


فرماندار دره شهر با اشاره طرح فاصله گذاری هوشمند و حذف برخی محدودیت ها به مرور زمان از جمله آزاد سازی تردد بین استانی که از آخر فروردین ماه اجرایی خواهد شد، افزودند کلیه ادارات می بایست نهایت تلاش خود را برای اجرای دقیق پروتکل های بهداشتی و رعایت فاصله گذاری های اجتماعی خصوصاً در بازار و صنوف مختلف به کار بسته تا از افزایش و شیوع بیماری جلوگیری و زنجیره انتقال قطع گردد.  محمدنژاد فرماندار دره شهر در ادامه در خصوص مصوبه ستاد شهرستانی برای ایجاد گشت مدیران افزودند این مصوبه جهت رصد و پایش اجرای دقیق عملکردها در خصوص پروتکل ها و فاصله گذاری ها می باشد و مسئولین در اجرای وظایف محوله اهتمام بیشتری داشته باشند.  🔺️ادارات صمت،اتاق اصناف،شبکه بهداشت،ارشاد اسلامی،شهرداری ها ضمن تشکیل اکیپ های گشتی و رصد صنوف و بازار و همچنین ایستگاههای تاکسی در خصوص اجرای دقیق پروتکل بهداشتی و فاصله گذاریها اقدام نمایند. 🔺️با توجه به وجود برخی تجمعات شبانه در سطح شهرها و روستاها که بیشتر توسط قشر جوان صورت می پذیرد،نیروی انتظامی،شبکه بهداشت و درمان،و همچنین سپاه ناحیه با استفاده از ظرفیت بسیج نسبت به گشت زنی و انجام تذکر لسانی و اعلام هشدارهای بهداشتی و تبعات آن اقدام نمایند.

 🔺️بخشداران تابعه و همچنین سایر ادارات در خصوص دریافت محلول گندزدایی و ضدعفونی که توسط یکی از خیرین به شهرداری دره شهر اعطا گردیده اقدام نمایند.

تگ های مهم
تصاویر پیوستی
ثبت نظرات

آخرین نظرات نمایش تمامی نظرات


تاکنون نظری ثبت نشده است