فرماندار دره شهر خبر داد

جلسه ستاد مبارزه با کرونا شهرستان دره شهر به ریاست فرماندار

جلسه ستاد مبارزه با کرونا شهرستان دره شهر به ریاست فرماندار

جلسه ستاد مقابله با ویروس کرونا شهرستان دره شهر در فرمانداری دره شهر برگزار شد.

 به گزارش روابط عمومی فرمانداری دره شهر جلسه ستاد مقابله با ویروس کرونا شهرستان به ریاست  محمدنژاد فرماندار دره شهر و با حضور دیگر مسئولین ادارات در سالن جلسات فرمانداری برگزار شد. فرماندار شهرستان دره شهر در این جلسه به اهمیت اجرای برنامه های هماهنگ در مقابله با بحران کرونا اشاره کرد وگفت : اولویت اصلی ما حفظ سلامتی شهروندان است و تلاش خواهیم کرد تا با وحدت رویه و همکاری مردم تصمیم هایی در این زمینه اتخاذ و از ابتلای بیشتر شهروندان به کرونا پیشگیری نماییم.  

محمدنژاد تصیح کرد : ما قبلا تمام تلاش و ظرفیت خود را با همکاری مردم و گروههای مختلف به کار گرفتیم تا این بیماری در سطح شهرستان کمتر سرایت کند و در آن زمان نتایج رضایت بخش بود ، اما در حال حاضر با نگاهی که بعضی ها نسبت به این بیماری دارند و آنرا تمام شده می دانند شاهد ابتلای تعداد زیادی از مردم شهرستان هستیم.  

مهندس محمدنژاد اظهار کرد : بر اساس نظر کارشناسان حوزه های  پزشکی ، بهداشت و سلامت رعایت پروتکل های بهداشتی ، استفاده از ماسک ، پرهیز از تجمعات ، رسیدگی به بیماران کرونایی و افرادی که بیماری های زمینه ای دارند و در کنار اینها ضد عفونی مکان هایی که احتمال آلودگی دارد می تواند تا حدود زیادی از انتقال این بیماری جلوگیری نماید. فرماندار شهرستان دره شهر در خاتمه از ادارات ذی ربط خواست تا فعالیت گشت های نظارتی را بیشتر و بدون اغماض با افرادی که سلامت دیگران را به خطر می اندازند برخورد نمایند. اهم مصوبات این جلسه:  

🔺️نظارت مستمر کارشناسان شبکه بهداشت و درمان،اتاق اصناف،اداره صمت و تعزیرات از مراکز تهیه و توزیع مواد غذایی و دیگر اصناف 🔺️استفاده از ظرفیت دهیاران و بخشداری به منظور گزارش افرادی که برنامه برگزاری مراسم جشن نامزدی و عروسی دارند به منظور التزام آنها به رعایت شیوه نامه های بهداشتی قبل و بعد از مراسم

تگ های مهم
تصاویر پیوستی
ثبت نظرات

آخرین نظرات نمایش تمامی نظرات


تاکنون نظری ثبت نشده است