فرماندار دره شهر گفت:

جلسه شورای هماهنگی مواد مخدر در فرمانداری دره شهر

جلسه شورای هماهنگی مواد مخدر در فرمانداری دره شهر

جلسه شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر شهرستان دره شهر به گزارش روابط عمومی فرمانداری دره شهر جلسه شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر شهرستان به ریاست محمدنژاد فرماندار دره شهر و با حضور کرمشاهی دبیر شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان ودیگر اعضاءدر دفتر فرماندار دره شهر برگزار شد. 

 محمدنژاد فرماندار دره شهر در خصوص نحوه پیشگیری و مبارزه با افزایش اعتیاد در جامعه گفت : متاسفانه شیوع کرونا بسیاری از فعالیتهای سیستمی دولتی و انجمن ها و سمنهای مرتبط با امر مهم مبارزه با گسترش اعتیاد را تقلیل داده است.  وی افزود :  ضروری دارد سازمان های حمایتی مانند کمیته ی امداد حضرت امام (ره)و بهزیستی و هم چنین انجمنها و سمنهای فعال در این خصوص از طرق مختلف مانند : سرکشی از خانواده های معتادین و رفع مشکلات معیشتی آنها در حد وسع و توان و برقراری تماس های تلفنی و یا از طریق فضای مجازی نسبت به استمرار در ارتباط  اقدام نمایند .  محمدنژاد در ادامه افزود : داشتن ارتباط مستمر با افراد معتاد موجبات افزایش اعتماد به نفس را فراهم نموده معتادین در حال ترک را بیشتر ترغیب می نماید تا اراده ی ترک بیشتری را کسب نمایند.  در ادامه دکتر کرمشاهی دبیر هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان گفت: خانواده های آسیب دیده از اعتیاد نیاز به حمایت های جدی در زمان شیوع ویروس کرونا دارند. حضور مشاور و ارائه خدمات مشاوره ای به این خانواده ها یکی از الزامات بوده و بر حمایت از خانواده های آسیب دیده از اعتیاد در زمان شیوع ویروس کرونا تاکید مجدد نمودند.  

در پایان توسط دبیر شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان ایلام از خدمات و زحمات محمدنژاد فرماندار دره شهر، رشیدنهال مدیر مرکز مشاوره امید و محرابی دبیر شهرستان تقدیر بعمل آمد.

تگ های مهم
تصاویر پیوستی
ثبت نظرات

آخرین نظرات نمایش تمامی نظرات


تاکنون نظری ثبت نشده است