فرماندار دره شهر گفت:

جلسه ستاد مبارزه با ویروس کرونا شهرستان دره شهر

جلسه ستاد مبارزه با ویروس کرونا شهرستان دره شهر

جلسه ستاد مبارزه با ویروس کرونا شهرستان دره شهر به گزارش روابط عمومی فرمانداری دره شهر جلسه ستاد مبارزه با کرونا شهرستان به ریاست محمدنژاد فرماندار دره شهر و اعضاء در محل فرمانداری تشکیل شد.  

فرماندار دره شهر ضمن گرامیداشت پنجم مرداد سالروز برگزاری اولین نماز جمعه تاریخ جمهوری اسلامی ایران، با اشاره به مصوبات جلسات قبلی و دریافت گزارشات و پاسخ های ادارات متولی بر رعایت هرچه بیشتر پروتکل های بهداشتی خصوصاً در ادارات و بانک های شهرستان تاکید نموده و افزودند منبعد در صورت عدم رعایت کامل پروتکل ها با مدیران ادارات برخورد قانونی صورت خواهد گرفت.  اهم مصوبات این جلسه : ❌بخشداران از طریق دهیاران بر اساس مصوبات جلسات قبلی ستادهای ملی،استانی،شهرستانی نسبت به رصد مسائل روستاها و برگزاری تجمعات مراسمات عروسی،عزا و.... اقدام و در صورت برگزاری تجمعات و عدم گزارش دهیاران مسئولیت آن متوجه دهیار آن روستا می باشد. در این زمینه در صورت وجود گزارش نیروی انتظامی اقدام لازم بعمل آورد. ❌شبکه بهداشت و درمان و صنعت،معدن تجارت ، تعزیرات و نیروی انتظامی با تشکیل اکیپی نسبت به بررسی وضعیت نانوایی ها از لحاظ رعایت پروتکل های بهداشتی اقدام نمایند. ❌نیروی انتظامی و شهرداری از ایجاد تجمع در آرامستانها به صورت جدی جلوگیری نمایند.ودر این زمینه دادستان شهرستان نظارت لازم بعمل آورد.

 ❌شبکه بهداشت و درمان به صورت جدی با صنوفی که فک پلمپ نموده برخورد نماید و نسبت به معرفی آنها به مراجع قضایی اقدام نماید.

تگ های مهم
تصاویر پیوستی
ثبت نظرات

آخرین نظرات نمایش تمامی نظرات


تاکنون نظری ثبت نشده است