فرماندار دره شهر گفت:

بازدید سرزده فرماندار و معاون سیاسی فرمانداری دره شهر از ادارات شهرستان

بازدید سرزده فرماندار و معاون سیاسی فرمانداری دره شهر از ادارات شهرستان

بازدید سرزده محمدنژاد فرماندار محترم بهمراه نورمحمدی معاون سیاسی،امنیتی،اجتماعی فرمانداری دره شهر از ادارات شهرستان 

 به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان دره شهر محمدنژاد فرماندار و رئیس ستاد مقابله با ویروس کرونا شهرستان دره شهر گفت: بنابر تاکید استاندار محترم و در راستای مصوبات ستاد مقابله با کرونا، اکیپ‌ هایی متشکل از فرمانداری ، شبکه بهداشت و اعضاء ستاد به صورت سرزده از ادارات بازرسی خواهند کرد و در صورتی که ارگانی دستور العمل‌ های ستاد مقابله با کرونا را رعایت نکند تذکرات لازم داده خواهد شد تا روند اصلاح شود و دستور العمل‌ ها براساس مصوبات ملی ،استانی و شهرستانی اجرایی شود.  

محمدنژاد در بازدید از اجرای طرح فاصله گذاری هوشمند از ادارات شهرستان با اشاره به مصوبه ستاد ملی مقابله با کرونا تصریح کرد: همه ادارات با توجه به شیوع کرونا ویروس موظف به رعایت پروتکل‌ های بهداشتی هستند. وی اظهار کرد: دانشگاه علوم پزشکی تاکنون با تمام توان در حوزه درمان و در حوزه بهداشت محیطی برای مدیریت این بیماری اقدامات خوب و اثر گذاری داشته است و از این پس هم عملکرد همه دستگاه‌ های دولتی در این حوزه را رصد می کند.  

فرماندار دره شهر ، بیان کرد: هدف از این بازدیدها، ارزیابی رعایت پروتکل های بهداشتی در ادارات دولتی و آگاهی از مشکلات است. محمدنژاد خاطرنشان کرد: فرمانداری  بازدیدهای سرزده از ادارات را در راستای ارتقای سلامت کارکنان، صیانت از حقوق شهروندی و رعایت دستور العمل های ستاد ملی کرونا در دستور کار خود قرار داده است.  

وی با تاکید بر اینکه کارکنان دستگاه های اجرایی، بانک ها و نهادهای شهرستان موظف به استفاده از ماسک در زمان حضور در محل کار هستند، تاکید کرد: به منظور سلامت همگان، از ورود ارباب رجوع، بدون ماسک به ادارات شهرستان جلوگیری به عمل می آید و شایسته است همه همشهریان عزیز ،در این امر بسیار مهم ما را یاری کنند. 

 فرماندار دره شهر، از شهروندان خواست تا به توصیه‌ های ستاد ملی کرونا عمل کنند، فاصله‌های اجتماعی را جدی بگیرند و از شرکت در اجتماعات و ایجاد ازدحام در شهر و بازار خودداری کنند.  

محمدنژاد ادامه داد: این بازدید ها ادامه دارد و مدیران ادارات و بانکها مسئول رعایت کلیه دستور العمل های بهداشتی در دستگاه ذیربط خواهند بود. 

تگ های مهم
تصاویر پیوستی
ثبت نظرات

آخرین نظرات نمایش تمامی نظرات


تاکنون نظری ثبت نشده است