فرماندار دره شهر گفت:

دیدار رئیس دانشگاه علوم پزشکی  استان ایلام بافرماندار شهرستان دره شهر

دیدار رئیس دانشگاه علوم پزشکی  استان ایلام بافرماندار شهرستان دره شهر

دیدار رئیس دانشگاه علوم پزشکی  استان ایلام بافرماندار شهرستان دره شهر به گزارش روابط عمومی فرمانداری دره شهر امروز دوشنبه سوم آذر ماه سال ۹۹، دکتر کریمیان رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان ایلام با حضور در فرمانداری شهرستان دره شهر با مهندس کیانوش محمدنژاد فرماندار این شهرستان دیدار و گفت‌وگو کرد. در ابتدای این دیدار دکتر کریمیان رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان گفت: در ابتدای این بیماری کرونا، فرمانداری شهرستان دره شهر نیز همانند سایر شهرستان های استان، همکاری های بسیار مناسبی با دست اندرکاران حوزه سلامت داشته و در اجرای هر چه بهتر دستورالعمل های ابلاغی از طرف ستاد ملی کرونا بسیار تأثیرگذار بوده است. رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان ایلام اظهار کرد: کرونا ویروس باعث ایجاد تحول در نظام سلامت، آموزش و پژوهش شده است، لذا باید این تهدید را به منزله یک فرصت دانست و از آن نهایت استفاده را کرد. وی گزارشی از فعالیت های انجام شده در بحران ویروس کرونا در شهرستان دره شهر و عملکرد خوب و مطلوب کادر درمانی شهرستان و سایر ادارات بیان و پیرامون همدلی و هم سویی تمام اقشار جامعه برای از بین بردن ویروس منحوس کرونا تاکید نمود. محمدنژاد فرماندار شهرستان دره شهر نیز در این نشست، بیان داشت: برقراری و استحکام بیشتر پیوند بین دانشگاه و جامعه می‌تواند توسعه همه جانبه استان را رقم بزند، که این امر در گرو ایجاد بستر مناسب ارتباط و تعامل دستگاه‌های اجرایی با دانشگاه علوم پزشکی استان ایلام است.  

همچنین وی از اقدامات مناسب و ارتقاء مطلوب ارائه خدمات بهداشتی و درمانی در سطح این شهرستان به ویژه در خط مقدم مبارزه با کرونا ویروس از مسئولین سلامت استان و شهرستان دره شهر قدردانی نمود.  

  در این جلسه دکتر مظلومی مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان دره شهر، معاونین علوم پزشکی استان، جلیل عباسی رئیس بیمارستان ولی عصر(عج) دره شهر ، و معاون شبکه بهداشت و درمان حضور داشتند.

تگ های مهم
تصاویر پیوستی
ثبت نظرات

آخرین نظرات نمایش تمامی نظرات


تاکنون نظری ثبت نشده است