فرماندار دره شهر گفت:

جلسه کمیته برنامه ریزی شهرستان دره شهر به ریاست فرماندار و حضور اعضا در فرمانداری برگزار شد.

جلسه کمیته برنامه ریزی شهرستان دره شهر به ریاست فرماندار و حضور اعضا در فرمانداری برگزار شد.

برگزاری جلسه کمیته برنامه ریزی شهرستان 
 دره شهر به ریاست فرماندار

به گزارش روابط عمومی فرمانداری دره شهر 

جلسه کمیته برنامه ریزی شهرستان صبح امروز ۲۱تیرماه ۱۴٠۱  با حضور فرماندار ، بخشداران، نماینده سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان و جمعی از نهادها و مسئولین شهرستان در سالن جلسات فرمانداری برگزار شد.

طاهری فرماندار دره شهر در این جلسه گفت:
🟢امسال بودجه شهرستان ۷۸ میلیارد تومان در ۲۵ سرفصل مصوب شده که نسبت به سال گذشه ۷۰ درصد افزایش یافته است.

🟢 بیشترین بودجه در اختیار جهاد کشاورزی برای رفع مشکلات بخصوص در بحث پمپاژها تخصیص یافت.

🟢فرماندار شهرستان دره شهر بیان داشت ‌: 
اعتبارات سفر ریاست جمهوری، پروژه اقتصاد مقاومتی، جهش تولید و سفرهای استانی استاندار از الزامات بودجه است که باید اعمال شود. 
 و لازمه آن اهتمام جدی دستگاه های اجرایی شهرستان هست. 

مقام عالی شهرستان در ادامه با اشاره به برخی از دستگاه‌های اجرایی که از اعتبارات ملی خیلی خوبی برخوردارند گفت:  مدیران دستگاه‌های شهرستان حتماً باید پیگیری کنند تا متناسب با پروژه هایی که در دست اجرا دارند سهم شهرستان را اخذ نمایند تا به روند رو به رشد شاخص ها توسعه های شهرستان بی افزایند.

وی در ادامه اولویت‌بندی را یکی از نکات مهم برای حل مشکلات شهرستان دانست و بیان کرد: مدیران باید با در نظر گرفتن سطح انتظارات جامعه، برنامه‌ریزی را براساس حل مشکلات مردم در حوزه‌های موجود انجام دهند. که با عنایت به تمدید سال مالی 1400 تا انتهای شهریور ماه امسال لازم است اعتبارات تخصیصی و تعیین تکلیف جذب حداکثری اعتبارات از سوی هریک از دستگاه های اجرایی شهرستان پیگیری شود. 

طاهری کمیته برنامه‌ریزی را تعیین کننده خط‌مشی و سند توسعه و نقشه راه شهرستان عنوان کرد و تاکید نمود : هر اندازه که مدیران در جذب اعتبارات فعال تر و توانمند تر باشند بودجه بیشتری را می توانند برای شهرستان جذب نمایند.
 وی همچنین از مدیران اجرایی شهرستان خواست ، پروژه هایی که می توانند در هفته دولت به بهره‌برداری برسند را اعلام کنند و پروژه‌هایی که در سال 1401 قابلیت بهره‌برداری دارند را همه دستگاه‌ها به صورت ویژه پیگیری کنند. 
در پایان هر یک از مسئولین ادارات  گزارش خود را درباره آخرین اقدامات و پروژه های در حال اجرا بیان داشتند.

تگ های مهم
تصاویر پیوستی
ثبت نظرات

آخرین نظرات نمایش تمامی نظرات


تاکنون نظری ثبت نشده است