فرماندار دره شهر گفت:

همایش پیشگیری از خودکشی در فرمانداری دره شهر

همایش پیشگیری از خودکشی در فرمانداری دره شهر

همایش پیشگیری از خودکشی به مناسبت روز جهانی پیشگیری از خودکشی مصادف با ۱۰ سپتامبر / ۱۹ شهریور ماه ۱۴۰۱
به گزارش روابط عمومی فرمانداری دره شهر 
این همایش در شهرستان دره شهر توسط اداره بهزیستی با همکاری سازمان های مردم نهاد و اورژانس اجتماعی در سالن جلسات فرمانداری شهرستان دره شهر با شرکت ۷۰ نفر از مددجویان تحت پوشش در معرض آسیب های اجتماعی در تاریخ ۱۴۰۱/۶/۱۹  انجام شد.

زینی وند کارشناس بهزیستی ضمن خوش آمدگویی و تشکر از حاضرین در جلسه ، ادامه بحث را پالیزبان کارشناس امور اجتماعی بهزیستی دره شهر در خصوص اهمیت و ضرورت پیشگیری از خودکشی و همچنین مباحثی چند در این خصوص اشاره نمود.
 طاهری فرماندار محترم شهرستان دره شهر ضمن تقدیر و تشکر از بانیان جلسه( بهزیستی شهرستان با همکاری موسسات اجتماع محور این شهرستان - ۵ موسسه مجری همایش) در خصوص امید به زندگی و سبک های زندگی و تاثیر آن در خودکشی و همچنین نقش مراکز مشاوره و تعامل با دیگران و اجتماع به عنوان عوامل محافظت کننده در برابر اقدام به خودکشی اشاره نمود.
در ادامه این همایش بحث تخصصی توسط سرکار خانم مهتاب رشیدنهال  روانشناس و مدیر مرکز مشاوره و روانشناختی امید در خصوص خودمراقبتی ، مولفه های آن، و اهمیت و ضرورت خودمراقبتی در زندگی و مراحل مختلف سنی  برای شرکت کنندگان در این جلسه مباحثی ارائه شد. 
در این همایش توسط کارشناسان اورژانس اجتماعی توزیع بروشور انجام گرفت.

تگ های مهم
تصاویر پیوستی
ثبت نظرات

آخرین نظرات نمایش تمامی نظرات


تاکنون نظری ثبت نشده است