فرماندار دره شهر گفت:

اولین جشنواره باجه های بانکی روستایی پست بانک حوزه جنوب استان ایلام در ارمو

اولین جشنواره باجه های بانکی روستایی پست بانک حوزه جنوب استان ایلام در ارمو

اولین جشنواره باجه های بانکی روستائی پست بانک حوزه جنوب استان ایلام اولین جشنواره باجه های بانکی روستائی پست بانک حوزه جنوب استان ایلام به میزبانی باجه بانکی روستای ارمو و با حضور مسئولان پست بانک استان ، محمدنژاد فرماندار دره شهر ، کرمشاهی بخشدار ، رییس جهاد کشاورزی ، نماینده تربیت بدنی و مردم این روستا ، مسئولان محلی شهرستان های دره شهر، آبدانان، بدره و دهلران برگزار شد. در بدو ورود به روستای ارمو، امیری مدیریت محترم شعب پست بانک ایلام ،فرماندار محترم ، بخشدار و جمع کثیری از مردم و کارکنان پست بانک به مقام شامخ شهدا و همچنین سردار مدافع حرم شهید حشمت سهرابی ادای احترام کردند. محمدنژاد فرماندار دره شهر، با ابراز خرسندی از آغاز اجرای این برنامه در شهرستان دره شهر ،روستای ارمو، از عملکرد صادقانه و تلاش‌های ارزشمند مدیران و کارکنان مجموعه پست بانک در استان قدردانی کرد. 

امیری مدیر شعب پست بانک استان؛ اهداف و عملکرد پست بانک را در راستای تحقق شعارهای کلیدی نظام مقدس جمهوری اسلامی برای برقراری عدالت و توسعه خدمات در دورترین نقاط کشور عنوان کرد و افزود: پست بانک تنها بانکی است که در دوردست ترین نقاط کشور شعبه و باجه دارد و با این گستردگی به روستاییان خدمات مالی می‌دهد.

 امیری در ادامه، به اهداف و ثمرات خدمات پست بانک در روستاها، همچون تسهیل زندگی و افزایش رفاه روستاییان اشاره کرد و گفت: امیدواریم ارایه خدمات مالی پست بانک و دستیابی به این اهداف، موجب افزایش رضایت، حفظ جمعیت روستایی، توسعه بازار، رونق تولید و رشد اقتصاد کشور در راستای تحقق شعار سال جاری بشود.

تگ های مهم
تصاویر پیوستی
ثبت نظرات

آخرین نظرات نمایش تمامی نظرات


تاکنون نظری ثبت نشده است