فرماندار دره شهر گفت:

جلسه تودیع و معارفه بخشدار ماژین

جلسه تودیع و معارفه بخشدار ماژین

جلسه تودیع و معارفه بخشدار ماژین به گزارش روابط عمومی فرمانداری دره شهر جلسه تودیع و معارفه بخشدار ماژین به ریاست مهندس محمدنژاد فرماندار شهرستان دره شهر و با حضور نورمحمدی معاون سیاسی فرماندار، و اعضای شورای اداری بخش ماژین برگزار گردید.

 در این جلسه ضمن تقدیر از تلاش های مسلم تیرافکن در زمان تصدی پست بخشداری ماژین، علی عسگری بعنوان سرپرست بخشداری ماژین معرفی گردید. محمدنژاد فرماندار؛ جلسه امروز به مناسبت تودیع و معارفه برادر عزیز،بخشدار پرتلاش و خستگی ناپذیر می باشد که در این ایام سیل، خیلی به ایشان زحمت دادیم و به حول و قوه الهی سربلند و موفق عمل کردند، که نتیجه این زحمات ارتقاع ایشان می باشد، امیدوارم در پست جدید معاونت فرمانداری بدره موفق و سربلند باشد. 

 

صحبت های محمدنژاد فرماندار شهرستان دره شهر در شورای اداری بخش ماژین: 

🔶️تحلیلهای هواشناسی و اخبار واصله نشان از بارندگی های گسترده و پرحجمی در اوایل سال ۹۸ شاهد خواهیم بود. 🔶️لذا با دستور جناب آقای سلیمانی دشتکی استاندار محترم ستادهای بحران شهرستان در چندین مقطع، تصمیماتی اتخاذ شد و به بخشداران و سایر ادارات،اجراء و ابلاغ شده که خوشبختانه بخشداری ماژین موفق عمل کردند، از این رو تلفات انسانی نداشتیم و خسارات مالی نیز به حداقل رسید. 🔶️در امداد رسانی هم با تشکیل کارگروه های ویژه انتقال نیازمندی ها توسط استاندار محترم به مرکز، به سرعت کار امداد رسانی انجام شد، ساخت پل میدان خلف، راه دسترسی گرزلنگر، امداد هوایی، که کار بی نظیر در سطح استان برای اولین بار بود که به این سرعت و موفقیت انجام گرفت. 🔶️جادارد از تمامی عزیزان سپاه،نیروهای امنیتی و انتظامی، بنیاد مسکن ، و ادارات و نهادهای محترم که تلاش کردند و زحمت کشیدن تشکر میکنم. 🔶️حال که در مرحله بازتوانی و بازسازی قرار داریم و همچنین ادامه همکاری جناب تیر افکن نیز مقدور نبود سعی داشتیم از افراد توانمند خود ماژین استفاده نماییم،اما محدودیتهای قانونی این اجازه رابه ما نداد، لذا از پرسنل زحمت کش بخشداری ماژین که در این موفقیت نقش مهمی ایفا نمودند،وتا حدود زیاد در جریان امور قرار دارند،تحصیلات فنی و تجربه لازم را دارا می باشد آقای علی عسگری بودند که به استاندار محترم معرفی شد و با حکم استاندار از امروز ایشان را به عنوان سرپرست بخشداری ماژین معرفی می کنیم، در پایان جا دارد از جناب آقای سلیمانی دشتکی استاندار محترم و پرتلاش و دکتر کاظم زاده نماینده محترم مجلس شورای اسلامی که تلاش خستگی ناپذیری در جهت جذب اعتبارات سیل استان و سهم شهرستان نمودند تقدیر و تشکر و آرزوی موفقیت کنم، و انتظار داریم تمامی عزیزان همانطور که با آقای تیر افکن همکاری و همدلی داشتند با آقای عسگری نیز همراه باشند.

تگ های مهم
تصاویر پیوستی
ثبت نظرات

آخرین نظرات نمایش تمامی نظرات


تاکنون نظری ثبت نشده است