فرماندار دره شهر گفت:

بازدید محمدنژاد فرماندار دره شهر، نصیری رئیس سازمان صنعت معدن تجارت و امام جمعه دره شهر از واحدهای تولیدی و صنعتی شهرک صنعتی دره شهر

بازدید محمدنژاد فرماندار دره شهر، نصیری رئیس سازمان صنعت معدن تجارت و امام جمعه دره شهر از واحدهای تولیدی و صنعتی شهرک صنعتی دره شهر

بازدید فرماندار،رئیس سازمان صنعت معدن تجارت استان و امام جمعه محترم دره شهر از شهرک صنعتی دره شهر به گزارش روابط عمومی فرمانداری دره شهر؛ 

 صبح امروز مهندس محمدنژاد فرماندار، مهندس نصیری رئیس سازمان صنعت معدن تجارت، حجت الاسلام قنبربیگی امام جمعه محترم دره شهر از شهرک صنعتی دره شهر بازدید و از نزدیک در روند فعالیت واحدهای تولیدی و صنعتی شهرستان دره شهر قرار گرفتند.  

محمدنژاد فرماندار دره شهر در روند بازدید و پیگیری مشکلات واحدهای صنعتی و تولیدی دره شهر گفت: پیگیر مشکلات واحدهای تولیدی و صنعتی دره شهر در همه بخشها هستیم که در آینده ای نزدیک شاهد شکوفایی دره شهری صنعتی باشیم. 

فرماندار دراین بازدید ها تاکید نمود که واحدهای تولیدی و صنعتی تلاش و کوشش خود را جهت هرچه بهتر کردن بهبود و فضای کسب و کار و اشتغال پایدار رونق ببخشند و همچنین تشکر ویژه از واحدهای تولیدی بجهت فعالیت حداکثری در شرایط فعلی کشور داشتند.  

نصیری ‍ رئیس سازمان صنعت معدن و تجارت استان ایلام گفت: کارخانه استیل کورد روند صنعتی شدن دره شهر را شتاب می بخشد.

  🔹رئیس سازمان در شهرک صنعتی دره شهر اظهار داشت: از تعداد ۵۳۵ واحد دارای پروانه بهره برداری صنعتی ۴۳ واحد در شهرستان دره‌شهر قرار دارد که بالغ بر ۷۱ درصد آنها فعال هستند.  

🔹وی حجم سرمایه گذاری انجام شده در بخش صنایع دره‌شهر را ۱۸۰۰ میلیارد ریال و نیروهای مشغول به کار در این حوزه را ۷۰۰ نفر بیان کرد. 

 🔹مهندس نصیری اضافه کرد: از ۳۰ هزار واحد صنفی استان ۲۵۰۰ واحد در شهرستان دره شهر قرار دارد. وی گفت: این شهرستان دارای ۸ اتحادیه و یک اتاق اصناف است. 🔹رئیس سازمان صمت استان ایلام خاطر نشان کرد: شرایط و روند صدور مجوز پتروشیمی دره شهر با توجه به نظر مثبت وزارت نفت برای تامین خوراک، پیگیری تامین زیرساخت های لازم و وجود سرمایه گذار توانمند و همچنین اقدامات مفید دکتر کاظم زاده نماینده محترم مردم در مجلس شورای اسلامی در مراحل نهایی است.  

🔹مهندس نصیری به وضعیت کارخانه استیل کورد پرداخت و گفت: این واحد به عنوان اولین واحد تولیدی کشور در زمینه تولید این محصول است که با بهره برداری کامل سالانه قادر است ۱۰ هزارتن مفتول داخل تایر خودروهای سبک تولید کند. 

 🔹وی اضافه کرد: نیاز داخل کشور ۱۲ هزار تن است که به صورت کاملا وارداتی بوده و با فعالیت این شرکت از خروج ارز جلوگیری می شود.  

🔹امام جمعه دره شهر در جریان بازدید از واحدهای صنعتی بر ضرورت توجه به عملیاتی کردن شعار رونق تولید تاکید و بیان کرد: بررسی مشکلات واحدهای صنعتی و تلاش برای حفظ اشتغال بایستی از اولویت‌ها باشد.  

🔹حجت الاسلام قنبربیگی خاطر نشان کرد: سفر رئیس سازمان صمت استان به شهرستان اقدامی مفید و ارزشمند بوده و انتظار می رود مشکلات و موانع حوزه ماموریت های سازمانی با نگاهی ویژه مورد بررسی قرار گیرد و با همدلی و هم اندیشی برای تحقق شعار سال تلاش شود.  

🔹اضافه می شود رئیس سازمان صمت، فرماندار و امام جمعه دره شهر از کارخانجات استیل کورد، لوله های پلی اتیلن عدالت گستر، دربند لوله دره شهر و بیسکویت سازی امید تجارت زاگرس واقع در شهرک صنعتی بازدید به عمل آوردند.

تگ های مهم
تصاویر پیوستی
ثبت نظرات

آخرین نظرات نمایش تمامی نظرات


تاکنون نظری ثبت نشده است