فرماندار دره شهر گفت:

مراسم تجلیل از کارکنان نمونه ادارات شهرستان دره شهر در مسجد فاطمه زهرا (س)

مراسم تجلیل از کارکنان نمونه ادارات شهرستان دره شهر در مسجد فاطمه زهرا (س)

مراسم تجلیل از کارمندان ادارات شهرستان دره شهر به مناسبت هفته دولت با حضور بسطامی معاون توسعه منابع استانداری ایلام، محمدنژاد فرماندار دره شهر،خانم همتی مدیر کل بهزیستی استان، و مسئولین شهرستان دره شهر در مسجد فاطمه زهرا(س) برگزار شد. 

 فرماندار دره شهر در مراسم روز کارمند:  

کیانوش محمدنژاد فرماندار دره شهر در مراسم روز کارمند این شهرستان گفت: هفته دولت را تبریک و یاد شهیدان باهنر ورجایی را گرامی می داریم .  

وی اظهار کرد: در هفته دولت ۹ پروژه اقتصادی و عمرانی با اشتغالزایی ۱۰۳ نفر در این شهرستان افتتاح و کلنگ زنی می شود. محمدنژاد افزود: با پیگیریهای انجام شده پروژه مهم" استیل کرد" طی دو ماه آینده با حضور رییس جمهور در دره شهر افتتاح خواهد شد.  

وی تصریح کرد: در صورت صدور مجوزات لازم پتروشیمی دره شهر نیز با حضور دکتر روحانی کلنگ زنی می شود. محمدنژاد یادآور شد: با اجرای این پروژه ها سهم اشتغالزایی صنعتی در دره شهر را افزایش می یابد.  

فرماندار دره شهر با بیان اینکه در سیل اخیر خسارات زیادی به منطقه ما وارد شد، خاطرنشان کرد: بابت اقدامات دولت محترم، استاندار و نماینده در خصوص جذب اعتبارات برای جبران بخشی از خسارات کشاورزان و زیر ساختهای شهرستان تقدیر و تشکر می کنم. در پایان از کارکنان نمونه ادارات دره شهر تجلیل بعمل آمد.

تگ های مهم
تصاویر پیوستی
ثبت نظرات

آخرین نظرات نمایش تمامی نظرات


تاکنون نظری ثبت نشده است