فرماندار دره شهر گفت:

سخنرانی پیش ازخطبه های نمازجمعه محمدنژاد فرماندار دره شهر به مناسبت ایام الله دهه فجر

سخنرانی پیش ازخطبه های نمازجمعه محمدنژاد فرماندار دره شهر به مناسبت ایام الله دهه فجر

سخنرانی کیانوش محمدنژاد فرماندار شهرستان دره شهر پیش از خطبه های نمازجمعه ۱۸ بهمن دره شهر 🔸ضمن تبریک دهه مبارک فجر از همه مردم شهرستان دره شهر برای حضور پرشور در راهپیمایی ۲۲ بهمن دعوت میکنیم.

🔸پس از گذشت ۴۱ سال از انقلاب آرمان ملت ما همچنان استقلال، آزادی و جمهوری اسلامی است. 🔸مردم سالاری و دین سالاری دو ارمان و ارزش انقلاب اسلامی ما است.

🔸باتوجه به در پیش بودن انتخابات مجلس شورای اسلامی از همه مردم برای حضور حداکثری در این رویداد مهم دعوت میکنیم.

🔸کاندیداهای محترم از اقداماتی که باعث خدشه دار شدن اتحاد، وحدت و همدلی بین طوایف و اقوام می شود بپرهیزند. 🔸کلیه مقدمات برگزاری انتخابات در سطح شهرستان فراهم شده است.

🔸 از جانب خود، هئیت های نظارت، اجرایی و بازرسی انتخابات به مردم اطمینان می دهم که انتخابات در امنیت و سلامت کامل برگزار خواهد شد. 🔸چهلمین روز شهادت شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی را تسلیت عرض میکنیم.

🔸 ایشان تاکید فراوانی بر اتحاد ،انسجام ، همدلی و پرهیز از رفتارها تفرقه انگیزی که به اتحاد و وحدت کشور ضربه میزند داشتند. سپس فرماندار دره شهر اشاره ای داشت به مجموعه اقدامات دولت محترم تدبیر و امید که با پیگیری مسئولین ذیربط و پیگیری استاندار محترم دراین شهرستان به نتیجه رسیده است:

🔹️اتمام حفاری تونل کبیرکوه

🔹️ساخت بزرگترین طرح تولید فرآورده های گیاهان دارویی کشور

🔹️آسفالت بیش از ده روستا در بخش مرکزی

🔹️جذب بیش از ۲۰۰ میلیارد تومان اعتبار از محل سیل برای جبران خسارت کشاورزان،مسکن و ساخت زیر ساختهای شهرستان 🔹️پرداخت خسارت کشاورزی به ۵۲۰۰ نفر خانوار 🔹️پرداخت خسارت به بیش از ۲۱۵۰ خانوار

🔹️تهیه و توزیع اقلام بادوام ضروری منزل ۳۴۰ قلم

🔹️ساخت و تعمیر ۵ دهنه پل بزرگ و ضروری شهرستان 🔹️تمدید وامهای کشاورزی و مسکن 🔹️اجرای طرحهای آبخیزداری توسط منابع طبیعی شهرستان

تگ های مهم
تصاویر پیوستی
ثبت نظرات

آخرین نظرات نمایش تمامی نظرات


تاکنون نظری ثبت نشده است