فرماندار دره شهر گفت:

برگزاری جلسه ستاد پیشگیری و مبارزه با ویروس کرونا شهرستان دره شهر

برگزاری جلسه ستاد پیشگیری و مبارزه با ویروس کرونا شهرستان دره شهر

برگزاری جلسه ستاد پیشگیری و مبارزه با ویروس کرونا شهرستان دره شهر

 🔵به گزارش روابط عمومی شهرستان دره شهر؛

هفتمین جلسه ستاد پیشگیری و مبارزه با ویروس کرونای شهرستان دره شهر روز شنبه ۲ فروردین ۱۳۹۹ به ریاست مهندس محمدنژاد فرماندار دره شهر وبا حضور کلیه اعضاء در محل فرمانداری برگزار شد.

محمدنژاد فرماندار دره شهر؛ ضمن خوش آمد گویی به اعضای حاضر و تبریک فرا رسیدن سال نو،با اشاره به اقدامات صورت گرفته و تاثیرات آن در جامعه بر انجام برخی اقدامات ضروری باتوجه به ایام عید نوروز شدند.

ایشان در ادامه با اشاره به بیانات خلاف واقع از سوی برخی افراد در فضای مجازی شهرستان در خصوص خود قرنطینگی مردم، افزودند: طی مدت گذشته علاوه بر مسئولین کشوری،مسئولین استانی و شهرستانی با توجه به پروتکل های بهداشتی پیام،هشدار و اخطارهای لازم را به مردم داده و موثرترین راه مقابله با این بیماری را قطع زنجیره انتقال ‌دانسته و از مردم خواسته اند که موارد و نکات ایمنی و بهداشتی را رعایت نمایند.

 علی رغم این موضوع افرادی که در فضای مجازی در این موارد مطالبی نشر میدهند،خود در اجتماعات و تفرجگاه ها مشاهده می شوند و این مسئله جای گله مندی دارد. اهم مصوبات هفتمین جلسه مبارزه با کرونا شهرستان دره شهر

🔴منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان نسبت به قطع راه های ارتباطی فرعی در تفرجگاه کبیرکوه، تنگه یوژاندر و تنگه بهرام چوبین اقدام نماید.

 🔴منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان با همکاری جمعیت هلال احمر شهرستان و شبکه بهداشت ودرمان نسبت به اعلام هشدارهای بهداشتی و پیام در خانه بمانیم در تفرجگاه های شهرستان اقدام نماید.  

🔴جمعیت هلال احمر شهرستان با همکاری شبکه بهداشت و همچنین نیروی انتظامی نسبت به استقرار اکیپ تب سنجی در خروجی شهر دره شهر به سمت آبدانان با هدف ارشاد و راهنمایی مردم جهت جلوگیری از ازدحام جمعیت در تفرجگاه کبیرکوه اقدام نمایند.  

🔴اداره صنعت،معدن و تجارت شهرستان و اتاق اصناف با توجه به مصوبه ستاد استانی در خصوص تعطیلی صنوف غیرضروری و مشخص شده در ستاد مذکور اقدام لازم بعمل آورد. ودر صورت استمرار فعالیت آنها تعزیرات حکومتی و نیروی انتظامی برخورد قانونی نمایند.  

🔴اداره صنعت ،معدن و تجارت و اتاق اصناف در اسرع وقت لیست آرایشگاههای زنانه و مردانه که در این ایام فعالیت مینمایند جهت تعطیلی به نیروی انتظامی اعلام نمایند. 

 🔴منابع طبیعی شهرستان و نیروی انتظامی از ورود افراد غیر بومی جهت چیدن گیاهان دارویی خود رو در کبیرکوه جلوگیری و در صورت مشاهده برخورد قانونی لازم بعمل آورند.  

🔴ادارات صنعت،معدن و تجارت ، شبکه بهداشت و درمان، تعزیرات حکومتی و نیروی انتظامی در خصوص تشدید بازرسی ها از صنوف حساس خصوصاً نانوایی ها اقدام نمایند.

تگ های مهم
تصاویر پیوستی
ثبت نظرات

آخرین نظرات نمایش تمامی نظرات


تاکنون نظری ثبت نشده است