فرماندار دره شهر گفت:

برگزاری هشتمین جلسه ستاد مدیریت،پیشگیری و مقابله با کرونا در فرمانداری دره شهر

برگزاری هشتمین جلسه ستاد مدیریت،پیشگیری و مقابله با کرونا در فرمانداری دره شهر

برگزاری هشتمین جلسه ستاد مدیریت، پیشگیری و مقابله با کرونا در دره شهر

 به گزارش روابط عمومی فرمانداری دره شهر هشتمین جلسه ستاد مدیریت، پیشگیری و مقابله با کرونا دره شهر ، در راستای بررسی اجرای مصوبات قبل و طرح موارد جدید ، به ریاست محمدنژاد فرماندار دره شهر و با حضور امام جمعه محترم دره شهر وسایر اعضاء شهرستان در محل فرمانداری برگزار شد.  

محمد نژاد ضمن خوش آمد گویی به اعضای حاضر وهمچنین خیر مقدم به امام جمعه محترم دره شهر،ضمن تقدیر و تشکر از کلیه زحمات مدیران و پرسنل ادارات شهرستان خصوصاً ادارات عضو ستاد بخاطر تلاش ها و اقدامات صورت گرفته خواستار توجه ویژه ادارات به موضوع جلوگیری و قطع زنجیره انتقال این ویروس شدند‌.

 فرماندار دره شهر افزودند: کلیه مدیران با رصد روزانه حوزه کاری خود و همچنین در صورت مشاهده برخی موارد از جمله اتراق و برپایی چادر و همچنین فعالیت صنوف غیر ضروری موارد را به ستاد شهرستان گزارش نمایند. ایشان در ادامه با تاکید بر این موضوع که سلامت مردم بر همه موارد ارجحیت دارد، خواستار اجرای مصوبات ملی،استانی و شهرستانی در خصوص تعطیلی صنوف غیر ضروری توسط ادارات ذیربط شهرستان شده و بابت همکاری بازاریان ارجمند نیز تشکر نمودند. فرماندار شهرستان دره شهر از شهروندان خواستند با توجه به آماده سازی سامانه اینترنتی WWW.TASHAHR.IR جهت تامین اقلام بهداشتی و ضدعفونی کننده،از این سامانه استفاده نموده تا از تردد های غیر ضروری در سطح شهرستان کاسته شود.  

امام جمعه محترم دره شهر نیز در این جلسه ضمن تبریک سال نو به تمامی هموطنان و آرزوی سلامتی برای ملت ایران، از زحمات و تلاشهای شبانه روزی ستاد مبارزه با کرونا شهرستان بخصوص کادر بهداشتی و درمانی که در خط مقدم مبارزه با این ویروس هستند و کلیه ادارات و عزیزانی که کمک میکنند تقدیر و تشکر کرد، و اضافه کرد علیرغم انتقادات به ستاد کرونا کارهای بزرگی در سطح شهرستان انجام شده و در حال فعالیت های خوبی جهت مبارزه با این بیماری هستند. در پایان مصوب شد:

 🔴شبکه بهداشت ودرمان،میراث فرهنگی و ارشاد اسلامی شهرستان نسبت به اعلام پیام هشداری در فضای مجازی در خصوص عدم دعوت از مهمانان خارج از شهرستان توسط همشهریان و عدم حضور در تفرجگاهها و اماکن دیدنی از طرف ستاد مبارزه با ویروس کرونا شهرستان اقدام نمایند.  

🔴در خصوص تعطیلی بازار و مراکز تجاری اداره صنعت،معدن،تجارت -اتاق اصناف-تعزیرات حکومتی و نیروی انتظامی براساس مصوبات ملی و استانی اقدام و کلیه صنوف غیر ضروری را تعطیل نمایند. اتاق اصناف نسبت به شیفت بندی صنوف تعمیرکاران و آپاراتی ها اقدام و اداره صمت و نیروی انتظامی نظارت و بازرسب لازم را بعمل آورند.  

🔴با توجه به شروع مرحله دوم تعطیلات و پیش بینی ورود افراد غیر بومی در شهرستان،ضمن تشدید فعالیت اکیپ های مستقر در مبادی شهرستان،در مسیر روستای فرهاد آبادو همچنین روستاهای گاومیشان و همچنین به سمت گرزلنگر ، سپاه پاسداران ضمن تشکیل گروه های مردمی و استقرار آنها در مسیرهای یاد شده نسبت به ارشاد و توجیه گردشگران احتمالی و اعلام خطرات موجود اقدام نماید. 

 🔴شهرداری ها و بخشداری ها (از طریق دهیاری ها) از ورود گله های احشام به آرامستان های شهری و روستایی جلوگیری نمایند. 

 🔴ادارات صمت، شبکه بهداشت و درمان و اداره پست پیگیری جدی و اقدام لازم را در خصوص سامانه اینترنتی خرید اقلام بهداشتی و ضد عفونی به آدرس WWW.TASHAHR.IR که پیشنهاد استاندار محترم بوده و در ستاد استانی نیز مصوب گردیده اقدام نمایند.  

🔴اداره ورزش و جوانان شهرستان در خصوص تجهیز هرچه بهتر مرکز نقاهتگاهی که بنا به پیشنهاد فرماندهی محترم نیروی انتظامی استان و نماینده شورای تامین استان بوده اقدام نماید. همچنین با توجه به اختصاص اعتبار به اداره ورزش و جوانان جهت تجهیز مراکز نقاهتگاهی در استان، مدیر شهرستان نسبت به اخذ سهم شهرستان اقدام و همچنین از ظرفیت نیروهای مردمی که به پیشنهاد امام جمعه محترم دره شهر می باشد استفاده نماید.

تگ های مهم
تصاویر پیوستی
ثبت نظرات

آخرین نظرات نمایش تمامی نظرات


تاکنون نظری ثبت نشده است