فرماندار دره شهر گفت:

جلسه کمیته اشتغال شهرستان دره شهر در محل فرمانداری به ریاست محمدنژاد فرماندار

جلسه کمیته اشتغال شهرستان دره شهر در محل فرمانداری به ریاست محمدنژاد فرماندار

جلسه کارگروه اشتغال شهرستان دره شهر

به گزارش روابط عمومی فرمانداری دره شهر

جلسه کارگروه اشتغال شهرستان با دستور کار تشریح و تبیین شیوه نامه جدید اعطای تسهیلات اشتغالزا در قالب قانون " حمایت از توسعه و ایجاد اشتغال پایدار در مناطق روستایی و عشایری با استفاده از منابع صندوق توسعه ملی " مربوط به مرحله پنجم به ریاست مهندس محمدنژاد فرماندار دره شهر، یزدانی معاون برنامه ریزی فرمانداری و سایر اعضاء با رعایت پروتکل های بهداشتی در محل فرمانداری برگزار شد.

محمدنژاد فرماندار دره شهر ضمن تبریک بمناسبت قرار گرفتن در ایام اعیاد قربان و غدیر عنوان کردند: با توجه به تاکید دولت محترم تدبیر و امید مبنی بر توسعه و ایجاد اشتغال پایدار؛ در مرحله پنجم اعطای تسهیلات اشتغال روستایی؛ تاکید بر جذب کیفی تسهیلات و اولویت دهی به طرحهای بزرگ و متوسط تولیدی با قابلیت اشتغالزایی بیشتر بوده که اراده و تلاش مضاعف دستگاههای اجرایی در تحقق این هدف را می طلبد. اهم مصوبات این جلسه :

🔶️مدیران دستگاههای اجرایی اشراف کامل به شیوه نامه های جدید و درخواستهای اشتغال روستایی و بهره برداری حداکثری از فرصت ایجاد شده داشته باشند. 🔶️ادارات جهاد کشاورزی، صنعت معدن تجارت، میراث فرهنگی و ورزش و جوانان جهت معرفی اولویتهای سرمایه گذاری و حمایتهای سرمایه گذاری دولت محترم نسبت به اطلاع رسانی و فراخوان در سطح شهر و فضای مجازی اقدام نمایند.

🔶️بانکهای عامل (کشاورزی،توسعه وتعاون،پست بانک، و صندوق کارآفرینی امید ) طرحهای نیازمند تسهیلات تکمیلی ومیزان اعتبار را شناسایی و به کمیته فنی و دبیرخانه کارگروه اشتغال استان ارسال نمایند.

🔶️در راستای کاهش ترددهای غیر ضروری و جلوگیری از انتشار ویروس کرونا، ملاک پرداخت تسهیلات حمایتی کرونا، تائید سامانه کارا می باشد، بانکهای عامل مجری پرداخت تسهیلات کرونا از ارجاع متقاضیان به دستگاههای اجرایی جهت اخذ تاییدیه کتبی خودداری نمایند.

تگ های مهم
تصاویر پیوستی
ثبت نظرات

آخرین نظرات نمایش تمامی نظرات


تاکنون نظری ثبت نشده است