فرماندار دره شهر گفت:

جلسه هماهنگی پشتیبانی برگزاری کنکور دره شهر به ریاست فرماندار دره شهر برگزار شد

جلسه هماهنگی پشتیبانی برگزاری کنکور دره شهر به ریاست فرماندار دره شهر برگزار شد

جلسه هماهنگی پشتیبانی برگزاری کنکور در شهرستان دره شهر برگزار شد. بزرگترین ماراتن علمی کشور همزمان با سراسر کشور روز چهارشنبه ۲۹مرداد در شهرستان دره شهر آغاز می گردد.

 به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان دره شهر  

جلسه هماهنگی وبرنامه ریزی برگزاری کنکور سراسری ۱۳۹۹ شهرستان دره شهر صبح امروز شنبه ۲۵ مردادماه ۹۹ به ریاست مهندس محمدنژاد فرماندار دره شهر و رؤسای ادارات زیربط در محل سالن اجتماعات فرمانداری برگزار گردید. 

محمدنژاد فرماندار دره شهر گفت: همه امکانات و دستگاههای شهرستان باید بسیج شود کنکور امسال با رعایت پروتکل های بهداشتی به بهترین شکل برگزار شود. 

فرماندار دره شهر تجمع خانواده ها در محل برگزاری کنکور را ازجمله مشکلاتی دانست که باید در برگزاری کنکور از تشکیل آن جلوگیری شود و به کلیه داوطلبان عزیز و عوامل اجرایی تاکید کرد که از دستکش و ماسک استفاده کنند.  

در ادامه جلسه وضعیت محل برگزاری، وضعیت کلاس ها، حمل و نقل داوطلبین، نظم و امنیت، نظافت و ضد عفونی حوزه ها، رعایت پروتکل های بهداشتی، سیستم صوتی و سرمایشی مورد بحث و بررسی گردید. در حاشیه جلسه مذکور نماینده عالی دولت در شهرستان گذری به آمادگی ادارات شهرستان برای اجرای هرچه باشکوه تر برنامه ها در هفته دولت داشت. 

ایشان با اشاره به روند روبه رشد پروژه های عمرانی، اقتصادی و خدماتی و تقدیر و تشکر از کلیه مسئولین اعم از شهرستان و استان در راس آنها استاندار پرتلاش و پیگیر استان جناب آقای مهندس سلیمانی دشتکی افزودند: برخی افراد و رسانه ها با مقاصد سیاسی، قصد تقلیل و تخریب خدمات دولت و پیگیری مسئولین را داشته که این موضوع موجبات تشویش اذهان عمومی را در پی خواهد داشت، لذا از مردم شریف ، تقاضا داریم به صورت واقع بینانه موضوعات را رصد و پیگیری نمایند.

تگ های مهم
تصاویر پیوستی
ثبت نظرات

آخرین نظرات نمایش تمامی نظرات


تاکنون نظری ثبت نشده است