فرماندار دره شهر گفت:

جلسه کارگروه پسماند در فرمانداری دره شهر

جلسه کارگروه پسماند در فرمانداری دره شهر

جلسه کارگروه مدیریت پسماند شهرستان دره شهر به گزارش روابط عمومی فرمانداری دره شهر جلسه کارگروه مدیریت پسماند شهرستان به ریاست محمدنژاد فرماندار دره شهر و سایر اعضاء کارگروه در محل فرمانداری برگزار شد. 

 در ابتدای جلسه محمدنژاد فرماندار دره شهر ضمن تسلیت بمناسبت قرار گرفتن در آستانه فرا رسیدن ایام سوگواری اباعبداله الحسین (ع) عنوان کردند با توجه به اعلام پروتکل های بهداشتی برگزاری مراسم عزاداری امام حسین (ع) شایسته است تمامی دستگاههای اجرایی همکاری و همراهی لازم را با اداره تبلیغات اسلامی داشته باشند.  

همچنین با توجه به اینکه هفته دولت سال جاری آخرین هفته دولت تدبیر و امید است مسئولین ادارات نسبت به انعکاس اقدامات انجام گرفته دولت در حوزه های مربوطه در فضای مجازی بصورت آگاهانه و پررنگ اقدام نمایند.

 محمدنژاد فرماندار دره شهر در اين جلسه تصريح کرد : محيط زيست نعمتي ارزشمند  است که مي بايست ضمن حفظ آن ،  به نسل هاي آينده منتقل گردد و مسووليت همگان در اين خصوص مهم و حياتي است.

  محمدنژاد يکي از اساسي ترين راههاي کاهش معضلات زيست محيطي در سطح شهرستان را آموزش ، فرهنگ سازي و جلب مشارکت مردم در حوزه محيط زيست دانست، و لزوم جدی به مدیریت پسماند و دفع اصولی و بهداشتی آن بخصوص در شرایط خاص وجود کرونا تاکید داشتند. 

ایشان همچنین لزوم پیگیری جدی طرح بازیافت پسماند خشک شهر دره شهر از طریق عقد قرار داد شهرداری با بخش خصوصی را خواستار شدند.  

در ادامه اعضاي جلسه به بيان مسايل و مشکلات مديريت پسماند در حوزه کاري خود پرداختند و مصوباتي جهت بهبود وضعيت موجود تصويب و راهکارهايي به منظور رفع موانع ارائه شد‌.

تگ های مهم
تصاویر پیوستی
ثبت نظرات

آخرین نظرات نمایش تمامی نظرات


تاکنون نظری ثبت نشده است