فرماندار دره شهر گفت:

پیام تبریک فرماندار دره شهر به مناسبت اعیاد شعبانیه، روز پاسدار و روز جانباز

پیام تبریک فرماندار دره شهر به مناسبت اعیاد شعبانیه، روز پاسدار و روز جانباز

پیام تبریک فرماندار دره شهر به مناسبت اعیاد شعبانیه، روز پاسدار و روز جانباز

به گزارش روابط عمومی فرمانداری دره شهر 

هوشنگ طاهری فرماندار دره شهر در پیامی، فرارسیدن سالروز ولادت باسعادت امام حسین(ع) و روز پاسدار، ولادت حضرت ابوالفضل(ع) ، روز جانباز و ولادت امام زین العابدین(ع) را تبریک گفت. 


متن پیام تبریک فرماندار دره شهر به شرح ذیل است:
                         بسمه تعالی

رسول خدا (ص) فرمودند:رجب ماه خدا، شعبان ماه من و رمضان ماه امت من است.

سوم شعبان المعظم سالروز میلاد سرور آزادگان جهان امام حسین (ع) و نیز چهارم شعبان ولادت باسعادت بزرگ جانباز تاریخ حضرت ابوالفضل العباس (ع) که به عنوان روز پاسدار و روز جانباز” نامگذاری شده است را گرامی می‌داریم.
بی تردید فداکاری و ایثار پاسداران و جانبازان این مرز و بوم بوده است که سربلندی و استواری نظام و میهن عزیزمان را تضمین نموده و جوانمردی و از جان گذشتگی این بزرگمردان تا ابد در تاریخ ایران زمین جاودانه خواهد ماند.

این عزیزان در دوران هشت ساله دفاع مقدس، با جان و دل از کیان، شرف و ناموس این کشور و ملت دفاعی قهرمانانه نمودند و هم اکنون در اوج اقتدار و عزت، در خط مقدم دفاع از حریم ولایت و پاسداری از ارزش‌های انقلاب و نظام اسلامی قرار دارند.

اینجانب ضمن تبریک اعیاد فرخنده و پربرکت شعبانیه، فرارسیدن سالروز ولادت حضرت امام حسین (ع) و روز پاسدار، ولادت حضرت ابوالفضل العباس (ع) و روز جانباز و پنجم شعبان ولادت امام سجاد (ع) را به همه پاسداران مخلص و جانبازان و ایثارگران گرانقدر و خانواده‌های معزز آنان و مردم شریف شهرستان دره شهر تبریک عرض نموده، موفقیت روز افزون همگان را از درگاه خداوند متعال خواستارم.

                     هوشنگ طاهری 
                     فرماندار دره شهر

تگ های مهم
تصاویر پیوستی
ثبت نظرات

آخرین نظرات نمایش تمامی نظرات


تاکنون نظری ثبت نشده است