فرماندار دره شهر گفت:

جلسه کارگروه پسماند در فرمانداری دره شهر

جلسه کارگروه پسماند در فرمانداری دره شهر

🔹️ جلسه کارگروه مدیریت پسماند شهرستان دره شهر

 به گزارش روابط عمومی فرمانداری دره شهر 

جلسه کارگروه مدیریت پسماند و مخاطرات زیست محیطی به ریاست طاهری فرماندار دره شهر و با حضور سایر اعضا در محل فرمانداری دره شهر برگزار گردید. 

 طاهری فرماندار شهرستان دره شهر  در جلسه کارگروه مدیریت پسماند این شهرستان  بر لزوم حفظ طبیعت سالم و تحویل آن به آیندگان تاکید کرد و گفت: حفظ محیط زیست کار یک اداره به تنهایی نیست بلکه همه دستگاه ها باید نسبت به حفظ آن احساس مسئولیت کند. 

وی با بیان اینکه فرهنگ دوستی با طبیعت یکی از مهمترین راه های حفظ محیط زیست است، اظهار کرد: نهادینه کردن فرهنگ طبیعت دوستی باید در میان آحاد جامعه کلید بخورد تا نسل حاضر و آیندگان نسبت به حفظ طبیعت و محیط زیست احساس مسئولیت کنند.

فرماندار شهرستان دره شهر  با بیان اینکه بازیافت و تفکیک پسماند و ضرورت آموزش های لازم با اهمیت است  اظهار کرد: مشارکت شهروندان در امر تفکیک پسماند موجب حفظ محیط زیست می شود و لازمه این امر ارائه آموزش های لازم با همکاری نهادهای متولی است.
وی بر جمع آوری به موقع زباله ها، ایجاد ترانشه و دفع بهداشتی زباله ها روستایی و شهری ، مدیریت پسماندهای صنعتی و  بی خطرسازی زباله های عفونی تاکید کرد. 

طاهری فرماندار دره شهر  ،جمع آوری نخاله های غیر  مجازساختمانی، ساماندهی و جانمایی محلی جهت تخلیه این پسماندها، برخورد جدی با رها کنندگان نخاله های ساختمانی را ضروری دانست بر پیگیری و اجرای دقیق مصوبات تا حصول نتیجه از سوی اعضای کارگروه مدیریت پسماند شهرستان تاکید کرد.

تگ های مهم
تصاویر پیوستی
ثبت نظرات

آخرین نظرات نمایش تمامی نظرات


تاکنون نظری ثبت نشده است