فرماندار دره شهر گفت:

پیام تبریک فرماندار بمناسبت هفته کار و کارگر

پیام تبریک فرماندار بمناسبت هفته کار و کارگر

پیام تبریک فرماندار شهرستان دره شهر بمناسبت فرارسیدن هفته کار و کارگر

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان دره شهر

متن این پیام به شرح ذیل است:

                         بسمه تعالی
کارگران در خط مقدم جبهه اقتصادی و عرصه تولید جامعه مشغول به فعالیت بوده و مطمئناً بخش عظیمی از دستاورد‌های اقتصادی و صنعتی کشور، مرهون تلاش های مجاهدانه و شبانه روزی کارگران گرانقدر می باشد.
هرگز توسعه و شکوفایی در هیچ جای جهان شکل نمی گیرد، مگر با تکیه بر تلاش، خلاقیت، مجاهدت و نوآوری توسط نیروهای پر توان کارگر که رسالت اصلی توسعه و تقویت بنیان های اقتصادی جامعه بر عهده آنان است.

برای حمایت از کارگران صرفاً نباید با حرف، بلکه بایستی عملاً اقدام نمود. چون کارگر، همانگونه که رهبر معظم انقلاب اسلامی (مد ظله العالی ) فرموده‌اند، ستون فقرات اقتصاد تولیدی و کاری در کشور است. بنا بر این فرمایش باید با پشتیبانی از تولید، در واقع عزیزان قشر کارگر را تقویت کنیم ضمن آنکه ارزش والای کارگر در احادیث و روایات دین مبین اسلام به خوبی قابل بررسی است. در همین رابطه حضرت امام صادق (ع) فرمودند کسی که برای تأمین معاش و مایحتاج زندگی خانواده‌اش تلاش کند، مانند رزمنده‌ای است کـه در راه خدا می‌جنگد.

اینجانب ضمن ارج نهادن به مقام رفیع و عظیم کارگران و خدمات صادقانه و بی‌دریغ این قشر شریف، مومن و صبور ، از تمامی کارگران متعهد و سختکوش شهرستان دره شهر قدردانی کرده و روز جهانی کار و کارگر را به یکایک کارگران عزیز و خانواده‌های آنان تبریک عرض می نمایم و امیدوارم در سالی که از سوی مقام معظم رهبری به نام "مهار تورم، رشد تولید" نامگذاری شده، شاهد صحت و سلامتی جامعه کارگری، پیشرفت و توسعه روز افزون ایران اسلامی و توسعه اشتغال و تولید برای فرزندان این مرز و بوم باشیم. 

                  هوشنگ طاهری 
                  فرماندار دره شهر

تگ های مهم
تصاویر پیوستی
ثبت نظرات

آخرین نظرات نمایش تمامی نظرات


تاکنون نظری ثبت نشده است