فرماندار دره شهر گفت:

آیین تکریم و معارفه رئیس اداره صنعت، معدن تجارت شهرستان دره شهر

آیین تکریم و معارفه رئیس اداره صنعت، معدن تجارت شهرستان دره شهر

 آیین تکریم و معارفه رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان دره شهر

به گزارش روابط عمومی فرمانداری دره شهر 

 آیین تکریم و معارفه رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان  با حضور طاهری فرماندار، تیرافکن  معاون سیاسی،  امنیتی واجتماعی فرمانداری، معاون مدیر کل صنعت،  معدن و تجارت  در محل دفتر فرمانداربرگزار شد.

فرماندار در این جلسه ضمن قدردانی از تلاش ها و خدمات اروانه  رئیس سابق این اداره، برای رئیس جدید آرزوی موفقیت کرد و با تاکید بر لزوم تکریم ارباب رجوع، خواستار توجه به وضعیت بازار و بخش صنعت شد.

وی با اشاره به فرمایش مقام معظم رهبری افزود: ضروری است کار ویژه ای حول محور «مهار تورم و رشد تولید » اتفاق بیفتد.

فرماندار خطاب به رئیس جدید اداره صمت، به حرکت درآوردن چرخ تولید واحدهای تولیدی نیمه فعال و راکد را از اولویت های مهم برشمرد و ابراز امیدواری کرد: با ارایه راهکارهای صحیح و اصولی موانع سرمایه گذاری و تولید در شهرستان بر طرف گردد. 

طاهری ظرفیتهای سرمایه گذاری شهرستان را در بخش صنعت، معدن و تجارت بالا برشمرد و بر لزوم توجه به نقش مهم اتحادیه های اصناف تاکید کرد.

وی در پایان تاکیدکرد: در راستای خدمت به مردم شریف شهرستان دره شهر تشدید نظارت بر بازار به صورت ویژه در دستور کار قرار گیرد.

در این مراسم از زحمات«اروانه »رئیس سابق  اداره صمت شهرستان دره شهر  تقدیر و«آیت کریمی »به‌عنوان سرپرست جدید اداره صمت شهرستان معرفی شد.

تگ های مهم
تصاویر پیوستی
ثبت نظرات

آخرین نظرات نمایش تمامی نظرات


تاکنون نظری ثبت نشده است